Kreativno Pisanje by Ana Gord

Kreativna blogerka i književnica Ana Gord na svom blogu Act Nocturnal drži besplatni on-line kurs o kreativnom pisanju. Ona kaže da biti pisac nije jednostavan posao tipa volim da pišem ergo ja sam pisac (osim ako niste wunderkind, ali onda i ne čitate ovo). Da, pisanje jeste umetnost, ali se (kreativno) pisanje mora prvo savladati kao veština.

a62bd0e8-8e9a-43d2-84e6-8d2ca75e0a59

U jednoj od svojih lekcija, citirala je našeg poznatog pisca, genijalnog Uroša Petrovića koji je izjavio na BookTalk-u o pisanju: „Možemo mi svi ovde sedeti i pričati najbolje što umemo, kao neki Ciceroni, ali svi ćete naše reči zaboraviti za manje od nedelju dana. Prosto, mozak se budi kad je nešto neobično. Npr. da se ja sad dignem i počnem da pevam pakistansku himnu unazad, to bi se godinama prepričavalo. Ali ova naša priča teško. Isto je i u književnosti. Malo je pisaca koji zaista umeju da probude tuđi mozak u svom delu.“

Ako želite da postanete pisac, preporučujem da pročitate njene savete:

Kreativno Pisanje (uvod)

Kreativno Pisanje 1

Kreativno Pisanje 2

Kreativno Pisanje 3

 

Posted on 2. novembar 2016., in Biblioteka. Bookmark the permalink. 2 komentara.

  1. Molio bih da vam pošaljen neki od mojih tekstova ida me posavetijete, šta bi trebalo menjati, izbaciti, ubaciti… Hvala

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

