Bog čini čudo iz naše slabosti

Neki je trgovac vodom svako jutro odlazio na reku, gde bi napunio svoja dva vrča i odvozio ih u grad kupcima. Jedan od tih vrčeva beše napuknut te je gubio prilično vode do odredišta, a drugi beše potpuno nov i donosio je više zarade.

shutterstock_225072244

Osetivši se manje vrednim, napuknuti vrč jedno jutro progovori vlasniku:
“Svestan sam svojih ograničenja i da zbog mene ne dobijaš očekivanu zaradu, jer sam napola prazan kad u grad stignemo. Molim te oprosti mi moju slabost!”

Idućeg jutra, na putu prema reci, vlasnik dozove napuknuti vrč:

“Pogledaj ivicu puta!”

“Prelepa je, puna cveća”, odgovori vrč.

“Predivna je zahvaljujući tebi. Ja sam kupio seme i posejao ga, a ti si ga, i ne znajući, svaki dan zalivao. Zato, ne zaboravi da smo svi pomalo slomljeni, ali Bog zna kako načiniti čudo iz naše slabosti, ako Ga zamolimo.”

Izvor:

Bitno.net

 

Posted on 25. jun 2016., in Poučno. Bookmark the permalink. Ostavite komentar.

Ostavite odgovor

